Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem a Te szégyened!

nemateszegyened@gmail.com

Ti történeteitek!- Egy lelkinyomorék

2020. augusztus 27. 23:05 - PszichoBoszi

#nemateszégyened

"Szia!
Nagy levegőt vettem,mielött ezt megirtam. Nehez. Visszagondolni is,nem hogy erröl irni. Az én életemet teljesen nyomoruságossá tette. 7 éves voltam, amikor apám részegen hazajött a kocsmából és neki esett anyámnak a konyhában. Ott voltam,láttam. Anyám igy nem akarta, ellenkezett. Tisztán hallom ahogy hangosan mondta,hogy necsináld! Itt a gyerek! Nem érdekelte, felhuzta anyám szoknyáját,letépte a bugyiját, elővette a fark@t és megeröszakolta! Anyám kiabált,sirt,hogy necsinálja! Apámnak mentem hátulról.Fordulatból kaptam egy pofont,elestem. Anyám rámszolt,menjek be a szobámba. Sirva szaladtam be és ugrottam az ágyamba. Senki nem jött be hozzám utána,hogy megnyugtasson mi volt ez,vagy mi nem volt,hogy nefeljek vagy mindenrendben van. Eltelt 2-3 hét és apám újra igy jött haza. Anyám elé álltam,megint kaptam egy pofont.Szoknya fel,bugyi le f@rok elő és kezdte volna.De nem ment.Akkor nem értettem,ma már tudom,a sok alkoholtól nem állt fel neki.Becibálta anyámat az ágyra,utána engem is.Azt mondta puszilgassam anyámat,ő meg leült a fotelba és nézte.Megpusziltam az arcát, a homlokát. Apám rámkiabált,mindenhol!Megpusziltam a vállát,a kezét!Apám üvöltött,hogy a melleit is.Mondtam NEM!Odajött és olyat hasitott a kezével a hátamra,hogy most is érzem.Elkezdtem sirni.Kaptam mégegyet,közben azt mondta hangosan,hogy a melleit is!!!Megtettem! Kapd be a mellbimbot! Mondta.Azt sem tudtam mi az!Odajött és a számba nyomta.Anyám sirni kezdett!Kérte apámat,hogy necsinálja!Apám annyit mondott kuss te csak élvezd.Aztán a másik melle jött.Amit szivnom kellett mint a cumit.Aztan a hasa és igy tovább. Majd amikor leértem,azt mondta dugjam be a nyelvem anyám micsodájába.Sirtam nem akartam.Anyám összeszoritotta a cimbját.Olyat rávágott apám a combjára,hogy hetekig lila véraláfutásos volt.Szétnyitotta a lábait,a fejemet belenyomta és üvöltött,hogy nyald! Közben a farkával játszott.Mondta mit csináljak,hogyan csináljam.Ha nem azt csináltam, megütött.Anyám sohajtozni,majd nyögdécselni kezdett.De nekem nem szabadott abbahagynom.Apám is sohajtozott miközben a f@rkával játszott.Nem értettem. Aztán hajamnál fogva kirántott anyám lábai közül és bedugta a f@rkát.Elakartam menni,ki a szobábol,nem engedte.Odaültetett a fotelba,végig kellett néznem.Végig sirtam az egészet. Innentől kezdve,ha apám részegen jött haza,ez volt a rutin.Undorodtam apámtól,magamtól és anyámtól is! Megundorodtam a nőktől a szextől,mindentől ami ezzel összefügg.Impotens lettem. A saját szüleim tettek lelki és testi nyomorékká. Se kapcsolatom,se feleségem,se gyerekeim. Itt vagyok 35 évesen és kilátástalan az egész életem.
Köszönöm,hogy leirhattam és elolvastad. Hálás vagyok,ezt meg nem irtam,nem mondtam soha senkinek!
Egy lelkinyomorék"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr5616179366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása