Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem a Te szégyened!

nemateszegyened@gmail.com

Ti történeteitek!- egy leszbikus lány

2020. augusztus 24. 15:46 - PszichoBoszi

#nemateszégyened

"Szia Melinda!

Az én életemben a legszembetűnőbb kihatás ezzel kapcsolatban, hogy megutáltam a férfiakat a szószoros értelemben.

( nem ez az oka a másságomnak) 

 

Volt a szomszédba egy fickó. Lehettem 8 - 9 éves...
Mindig kereste a társaságom. Tapogatott. 
Volt, hogy plédet terített ránk. És azalatt tapogatott.
Ugye én ezt nem tudtam, hogy rossz. Volt, hogy felhívott a padlásra, újságpapírt pakolni és elővette a farkát hogy látom és hogy egy kicsit had rakja nekem be oda. 
Aztán mindig mondta ezt ne mondjam el senkinek.
Majd jött egy este nem volt otthon senki csak öcsém meg én! Nevelőfaterom délutános volt anya elment éjszakára.
Sose felejtem el azt az éjszakát!
Kopogtak csöngettek. Ki mentem. Ő volt! Kértem menjen el de ő csak verte az ajtót hogy engedjem be.
Féltem, hogy fel kel az öcsém és hogy elmondja hogy ott volt.
Be engedtem, csak legyen vége már! 
Letepert a szőnyegre és megtette.
Már egyszer előtte az erdőben is. Kb  9 voltam mikor elvette a szüzességem. Fájt felpattantam a biciklimre és ott hagytam. Nem értettem mért véres a bugyim.
11 éves koromban elkezdtem menstruálni.
Később jöttem rá hogy terhes voltam. 
Egyszer nagyon görcsöltem de úgy, hogy a falat kapartam. Egyedül voltam otthon. Egy nagy valami kiesett belőlem. De meg sem néztem. Megkönnyebbültem. Elmúlt a görcs. De kb 15- 16 éves lehettem.  A barátnőm mamája mesélt arról, ő hogy vetélt el! Akkor lett világos minden. 

De ha ez még mind nem elég... volt egy szomszédja mamáméknak. Átjártunk a gyerekeihez játszani. Hát ő is előszeretettel nyúlkált a bugyimba.... 
Kétszer megakartak erőszakolni... hát kb ennyi....


Amikor velem alszik valaki, mindig mondják hogy nyöszörgök. Ilyen keservessen. Ők viccet csinálnak belőle. Persze én is. Mert nem mondtam el mi történt velem.
De ezt arra tudom visszavezetni, hogy tudat alatt nem vagyok túl rajta. Csak nem foglalkozom vele.

Köszönöm: egy leszbikus lány"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr3016175028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása